Klachtenregeling

  1. Indienen van klachten:
    • Klachten kunnen worden ingediend via het klachtenformulier op onze website of per e-mail naar info@darijeugdzorg.nl .
    • Vermeld in uw klacht duidelijk uw naam, contactgegevens en een gedetailleerde beschrijving van de klacht.
  1. Behandeling van klachten:
    • Alle klachten worden serieus genomen en vertrouwelijk behandeld.
    • We streven ernaar om binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging te sturen en binnen 20 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
  1. Externe klachteninstantie:
    • Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan erisietsmisgegaan.nl, een onafhankelijke externe klachteninstantie waarmee wij zijn aangesloten.
    • Meer informatie over erisietsmisgegaan.nl en hoe u een klacht kunt indienen, vindt u op hun website.

We streven ernaar om klachten zo snel en adequaat mogelijk af te handelen, met inachtneming van uw feedback en het streven naar continue verbetering van onze dienstverlening.