Klachtenregeling
- Indienen van klachten:
-
- Klachten kunnen worden ingediend via het klachtenformulier op onze website of per e-mail naar info@darijeugdzorg.nl .
- Vermeld in uw klacht duidelijk uw naam, contactgegevens en een gedetailleerde beschrijving van de klacht.
- Behandeling van klachten:
-
- Alle klachten worden serieus genomen en vertrouwelijk behandeld.
- We streven ernaar om binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging te sturen en binnen 20 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
- Externe klachteninstantie:
-
- Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan erisietsmisgegaan.nl, een onafhankelijke externe klachteninstantie waarmee wij zijn aangesloten.
- Meer informatie over erisietsmisgegaan.nl en hoe u een klacht kunt indienen, vindt u op hun website.
We streven ernaar om klachten zo snel en adequaat mogelijk af te handelen, met inachtneming van uw feedback en het streven naar continue verbetering van onze dienstverlening.